LINUXSOFT.cz Přeskoč levou lištu

ARCHIV



   

> Diskuze: článek Rozhovor s Johankou Doležalovou

ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze)
(link)
16.1.2006 20:08
Johann von Nepomuk
[...]Ohledně dětí partner vykazuje značnou kreativitu při vymýšlení výmluv, nejdřív to bylo "nemáš státnice", pak "nemám státnice", pak "nemáš doktorskou", a jelikož to všechno už je, objevila se teď klasická "když já na to ještě nějak nejsem připravenej" ;). [...]

http://www.root.cz/clanky/mysql-vs-postgresql-vs-firebird/nazory/68382/
Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze)
(link)
16.1.2006 22:07
Ondřej Čečák (TEAM)
Věk: ( ~38 let)

Je opravdu potreba vysvetlovat vam vyznam slova "zatim"? :) Mimo to, neprislo nam prilis vhodne to tady resit.

Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze)
(link)
16.1.2006 23:08
Johanka Dolezalova
Věk: ( ~44 let)
No ja teda neverim.
To snad neni pripustne mit vice nez jedno zduvodneni, proc clovek v produktivnim veku jeste neprovedl fork?
Obe zduvodneni jsou pravdiva a stale platna, ale dosla jsem k zaveru, ze partnerovy vymluvy ctenare pobavi, zatimco do meho zdravotniho stavu jim nic neni.
Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze)
(link)
16.1.2006 23:31
Johann von Nepomuk
tak proc ten zdravotni stav ventilujete nekde jinde ?

ale ten hlavni duvod, proc jsem to napsal, jsou ty (podle vas legracni) zduvodneni, proc k tomu forku jeste nedoslo. On to dnesni mlady muz nema jednoduche. Diky emancipaci si dnesni vysokoskolacka necha udelat dite a pri prvni bource mileho otce odkopne a najde si pritele, ktereho si samozrejmne nevezme. A mily tatinek muze na dite platit 20 let. Sranda to teda v zadnem pripade neni ....
Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze)
(link)
16.1.2006 23:41
Johanka Dolezalova
Věk: ( ~44 let)
Ventiluju? Ja jsem pouze vyvracela pomluvu. Dost me to tehdy sokovalo.
Ja nevim, jestli Ti prijde nejak super se strefovat do mista, ktere je pro kazdou zenu asi jedno z nejcitlivejsich (tedy touha po detech a pripadna nemoznost jejiho naplneni), ale mozna bys mel chvili uvazovat, ceho tim vlastne chces dosahnout, krom rozesmutneni one osoby, protoze ji pripomenes jeji problem.
Co se tyce tech bludu (mel jsi vubec nekdy holku, ze takhle generalizujes?), v ceskem pravnim radu jsou zakotvena stejna prava i povinnosti pro oba rodice, pricemz moznosti spolehlive antikoncepce jsou tez mozne na muzske i zenske strane.
Vubec nemluvim o strance citu a zodpovednosti, tedy ze kdyz nechci takove situaci celit, nebo se bojim, ze mi hrozi, tak nesoulozim, ne? Pokud mam neprekonatelne nutnani, tak se pak nemohu divit pripadnym nasledkum.
Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze)
(link)
17.1.2006 00:20
Johann von Nepomuk
mozna Vam to jeste porad nedoslo, ale vy se trefujete tou vasi srandickou o tech "nepripravenych muzich" prave do tech, kteri jednou tu zodpovednost akceptovali, dneska plati a vlastni deti ani nesmi videt. Protoze ta "stejna" prava a povinosti jsou bohuzel pouze na papire - ale to jiste vite sama, ze v 99% pripadu dostane deti do vychovy matka a kdyz si usmysli, tak dite otec neuvidi. Zrovna tak ta antikoncepce neni stejna. Tak, jak se vas dotyka to jedno, tak se nekoho jineho dotyka to druhe.
Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze)
(link)
17.1.2006 00:29
Ondřej Čečák (TEAM)
Věk: ( ~38 let)

Zkuste byt objektivni a zamyslete se. O cem vase prispeveky vlastne jsou, fakt o tom rozhovoru?

Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze)
(link)
17.1.2006 00:31
Johanka Dolezalova
Věk: ( ~44 let)
Ja nehovorila o obecnych muzich, ale o svem partnerovi, ktereho znam a vim, jak to mysli, a taky vim, jak to mysli se mnou a ja s nim, to je rozdil. Do nikoho jsem se nestrefovala, pouze citovala bez hodnoceni.
To, ze Ty si neco, co reknu o svem partnerovi, vztahnes na sebe (a navic ve zcela prekroucene podobe), je Tvuj problem, ovsem pokud Ty se verejne strefujes primo do me, tak to na sebe vztahnout musim.
Antikoncepce neni stejna, ale zrovna v tomto ohledu si myslim, ze to ma muz jednodussi ci srovnatelne - svobodne se rozhodne, se kterou partnerou bez ochrany a se kterou s. Vetsina antikoncepcnich metod pro zeny je oproti tomu dlouhodoba a nekonfigurovatelna.
Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze)
(link)
17.1.2006 15:24
bibri
Ahoj, toho si radeji vubec nevsimej... Tehnle pan Nepomuk ma zvlastni nadani strefovat se do lidi. Predvadi to tady dnes a denne. Z jeho chovani je zrejme, ze je bud naprosto nesoudny, nebo neomaleny a naprosto nevychovany. Schovava se pak za to, ze mu asi ostatni nerozumi.

Zkratka ho uplne totalne ignoruj.

Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze)
(link)
17.1.2006 19:52
Martin P.
Věk: ( ~38 let)
Ufff... Kdyz jsem si precetl Nepomukuv uplne prvni prispevek, jeste nez byl odstranen, jenom jsem zakroutil hlavou. Ale kdyz se tady objevil podruhe, tak uz jsem vazne neveril vlastnim ocim. Mam pocit, ze se tady pan Nepomuk strefuje do veci, po kterych mu __naprosto__ nic neni. Nevim, jestli si neuvedomuje, ze se temahle nevybiravejma poznamkama Johanky urcite dost dotyka, ale i kdyby si to neuvedomoval, tak ho takovyhle chovani neomlouva...je to smutny...
Jinak dekuju Johance za fajn rozhovor, dobre jsem se pobavil :o) a taky diky za tip na diamantovou cestu, uz delsi dobu o necem podobnym uvazuju :o)

Martin

P.S. Nenech si podobnyma lidma pokazit naladu. Najdou se (bohuzel) vsude, a nestoji za to se jimi zabyvat.
Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze)
(link)
17.1.2006 21:47
Johann von Nepomuk
[...] Ja nehovorila o obecnych muzich, [...]

dobrej pokus, ale Vy to jiste tusite, ze ten problem je v tom slovicku "klasika", ktere jste v rozhovoru pouzila. Tim se Vase vypoved rozsirila na celou mnozinu plodnych muzu. A mate samozrejme pravdu, vetsina muzu stojicich pred timto zavaznym rozhodnutim, pouziva tuto "klasickou" vymluvu.

Oslovena je tim nejen vase osobni ale celospolecenska problematika, ktera se casto vyjadruje lapidarne cislem 1.2 ditete na zenu v produktivnim veku. A tim se to tyka nas vsech, protoze az se pan genialni matematik necha premluvit a budete mit to 1.2 ditete, tak se budete ptat, proc mate davat 75% vsech vydelku na socialni potreby. Ja jsem provokativnim zpusobem (ktery pravda nemusi kazdemu konvenovat) upozornil na tento problem vypichnutim zdanliveho rozporu ve vasich vypovedich k tomuto tematu.

Samozrejme neocekavam, ze Vas zde vetsina diskutujicich 20-25-letych deti upozorni na to, ze o vasich zdravotnich problemech jste hovorila bez donuceni sama a paklize to cinite, tak si za to musite nest zodpovednost. A doufam pro vas, ze to nebude tak, ze vam jednoho dne napali zdravotni pojistovna rizikovou pojistku, kdyz uz jste jim to udelala tak jednoduche.

A az prijdete jednoho krasneho dne do jineho stavu (coz vam ze srdce preji), tak dojde k tomu obycejnemu a zaroven neuveritelnemu prirodnimu hormonalnimu zazraku a z nezrale divky se stane zena. A az probdite s ditetem v horeckach nekolik noci, tak pak si vzpomenete na tu vasi urazenou pozu na linuxsoftu a zasmejete se tomu.
Preji Vam pohodove tehotenstvi (at moc neblinkate).
o celebritach a skutecnych osobnostech
(link)
16.1.2006 23:12
Pavel `Goldenfish' Kysilka (TEAM)
Věk: ( ~48 let) , Pracovní pozice: programator, analytik , Praxe v IT let: ( ~14 let) , Bydliště: Praha-3-Žižkov

Zdravim,

nebudu tady schvalne kritizovat Johanku, i kdyz bych chtel. Byl bych novodobe nazvan prudicem a toto slovo nesnasim. Nesnasim ho proto, ze ten kdo v uvozovkach prudi, muze byt i velice schopny clovek mnohdy i vice schopnejsi nez ten koho se par radek dotklo.

Obcas na portalech vychazi rozhovory s osobnostmi. Spise bych to nazval s celebritami.
Jenomze vetsinou je celebrita nekdo, kdo hraje nejaky scenar a prilis jinak treba nevynika. Mnohdy si mimo celebrity spise cenim cloveka, ktery ten scenar dovede napsat a vznikne z toho kvalitni film. Ne jenom senzacni a kratkodoby trhak.

Pokud by jste hledali schopne scenaristy, tak je mozno je nalezt v konferencich a maji skutecne zvucna jmena a hlavne peknou radku napsanych filmu a rezii. Mozna tito lide dovedou udavat i nejaky trend pomyslneho filmoveho prumyslu. A mozna to by melo byt nejak prezentovano. Vice nez lacine kratkodobe veci. A zaroven to lidem a divakum uda trochu vice smer na co se mohou tesit, divat a co psat, jak zaujmout, kudy se vydat do kina.

Namatkou uvedu spickove rozhovory s Ivanem Bibrem. Ale nasli by se i dalsi lide. Nedivte se, jak to na linuxovem svete vypada. Ono je to tezke, pokud si lide nemaji vzit za koho nejaky vzor. Ja jsem si par vzoru nasel(Bata, Einstein, Towarlds, Raimond,Janik,Kosina,Kankovsky,Kerslager,Bibr,...) a dalsi by se jeste ze stare gardy nasli. Mladsi jeste musi nejaky cas dozrat. Ale asi ne kazdy chodi do nejakych konferenci a mimo klasicke vyvojarske komunikace cte i mezi radky prispevku znamych lidi. Rad bych si vzal nejaky vzor z autorky nebo si neco odnesl. Ale asi mam spatnou fantasii anebo nejsem schopen docenit jejich kvalit, ale nejak mi to nejde.

Mozna to vypada, ze jsem zaujaty proti zenam. Ani ne. Mnohdy jsou to o dost chytrejsi stvoreni nez muzi. Jenom je skoda, ze se dost schazuji/precenuji a prave v tom IT a na linuxovych ezinech a to nemusi byt blondynky(pozornejsi vi).

Rad si neco prectu. Jsem vyvojar. Ale depilace nohou, presmerovani odkazu mi nejak do te prace neco neda a k tem vzorum moc neprida. Ono je tezke nejen najit a vytvorit par dobrych navrhovych vzoru.

dekuji
Pavel Kysilka

Re: o celebritach a skutecnych osobnostech
(link)
16.1.2006 23:25
Pavel `Goldenfish' Kysilka (TEAM)
Věk: ( ~48 let) , Pracovní pozice: programator, analytik , Praxe v IT let: ( ~14 let) , Bydliště: Praha-3-Žižkov

Autorka psala o tom, ze dela lingvistiku. Koukam, ze tohoto vyuzil velky microsoft - vim o tom davno.

Nicmene by neskodilo neco napsat o tom, jak prekladat programy? Jak hromadne zpracovavat texty? Jak delat textove upravy? Nebo i hromadne zpracovani textu? Jak funguji slovniky?
Jak prelozit a nejake privetive napsat uzivatelsky vystup pro uzivateslkou aplikaci - nekdy ta neomalena cestina v tech aplikacich neni to prave.
Jak zpracovat treba firemni/osobni data z neusporadane formy do nejake prehlednejsi = ty mraky poznamek a tak dal. A znate -li bison a flex, tak se skutecne rad neco priucim.

Tak tohle bych si rad precetl. Snad pro trochu fantasie pomuze. A prispevky by nemely byt delsi nez clanek....

Re: o celebritach a skutecnych osobnostech
(link)
16.1.2006 23:47
Johanka Dolezalova
Věk: ( ~44 let)
V tom, ze mas bordel v poznamkach, a pripadne neumis skriptovat, Ti lingvist(ik)a skutecne nepomuze, to je otazka spojeni poradkumilnosti a schopnosti analytickeho mysleni jedince.
Ja skutecne nemam potrebu svetu neco sdelovat a ziskavat si tim nejakou pomijivou popularitu a "prestiz". Jestli Te trapi vyse uvedene otazky, tak si na ne odpovedi najdi sam.
Re: o celebritach a skutecnych osobnostech
(link)
16.1.2006 23:26
Johanka Dolezalova
Věk: ( ~44 let)
Otazky samozrejme kladl autor rozhovoru, nikoli ja.
Touzis-li po hlubsich a inovativnich tematech, ma odborna bibliografie je Ti k dispozici na me webove strance. Obavam se vsak, ze obor Computational Linguistics neni ten pravy, ve kterem by sis chtel hledat vzor :).
Re: o celebritach a skutecnych osobnostech
(link)
18.1.2006 21:04
Lukáš Zapletal
Věk: ( ~44 let)
Johanko, není pravda, že se všichni čtenáři LinuxSoftu.cz nezajímají o počítačovou lingvistiku. Tak zde pořád nepředhazuj, že nás to asi nezajímá :-)
Zajímá!
ps - Dojížďák houskového knedlíku + vejce mě drží při životě :-)
Re: o celebritach a skutecnych osobnostech
(link)
16.1.2006 23:35
Ondřej Čečák (TEAM)
Věk: ( ~38 let)

Zdravim, odpovim tak trochu na vsechno -- cilem rozhovoru nebylo (pokud je mi znamo) predstavovat nejake vzory ctenarum, ale spis je "pobavit", me osobne prijdou rozhovory spis jako zajimave a nenarocne cteni, diky cemuz si dokazu predstavit daneho cloveka, pred kterym obvykle vidim tu kopu prace co udelal. Staci to takto?

Re: o celebritach a skutecnych osobnostech
(link)
17.1.2006 14:24
Pavel `Goldenfish' Kysilka (TEAM)
Věk: ( ~48 let) , Pracovní pozice: programator, analytik , Praxe v IT let: ( ~14 let) , Bydliště: Praha-3-Žižkov

Myslim, ze staci a vice nez dost. Dekuji. A dekuji i Johance.

Asi jsem narocny clovek, ale holt me spise naucili hledat trochu jine veci nez jen pobaveni.
Nicmene Vas chapu. Asi jsem tady celkove nejak mimo.

Zlate internetove zahranici. Anebo si fakt snad zalozit vlastni portal.

bye gf

Re: o celebritach a skutecnych osobnostech
(link)
17.1.2006 21:50
Petr Zajíc
Věk: ( ~51 let)
JJ, založ. Já Ti tam rád budu přispívat, uvidíš, jak se Ti to bude líbit.
Re: o celebritach a skutecnych osobnostech
(link)
17.1.2006 21:57
Johann von Nepomuk
to jsou ale zla, opravdu zla slovicka ....
Re: o celebritach a skutecnych osobnostech
(link)
18.1.2006 09:03
Ondrej Holecek
vim jen ze pracovala na rootu jako korektorka a parkrat tam napsala nejaky clanek. Ja pracuju jako vyvojar v jedne komercni firme a taky sem psal clanky na roota. Jak se lisi moje kopa a jeji kopa?
Re: o celebritach a skutecnych osobnostech
(link)
16.1.2006 23:42
Johann von Nepomuk
[...] Ja jsem si par vzoru nasel(Bata, Einstein, Towarlds, Raimond,Janik,Kosina,Kankovsky,Kerslager,Bibr,... [...]

me tady zasadne chybi pri tech vyctech tech zaslouzilych pan Kasprzak. Jestlize jsou ti Vami jmenovani nizsi ci vyssi cinzovni domy na Malem meste Prazskem, tak pak je pan Kasprzak tou Petrinskou rozhlednou ...
Re: o celebritach a skutecnych osobnostech
(link)
17.1.2006 00:05
Aleš Hakl
Bydliště: Praha

Osobne tak trochu nechapu, co ty "vzory" vlastne maji byt - ano dobre, nekdo neco dokazal, klidne ho budu v nejakem danem oboru uznavat, ale "vzor" ?

Re: o celebritach a skutecnych osobnostech
(link)
17.1.2006 11:06
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)
Nejsem si jist, jestli Johanka prispela svym dilem do vyvoje linuxoveho jadra, ani nevim jestli flamuje na linux@linux.cz, protoze tuto diskuzi nesleduji. Ale dost dlouhou dobu se v linuxove komunite pohybovala a jako jedna z velmi mala zen byla videt. Takze rozhovor s ni sem urcite patri. A kdyz s ni clovek chvili komunikuje, tak zjisti, ze to opravdu je osobnost..
Re: o celebritach a skutecnych osobnostech
(link)
17.1.2006 21:47
Petr Zajíc
Věk: ( ~51 let)
Seš prudič, takže tady nekritizuj Johanku ;-)
Na zdravím!
(link)
17.1.2006 09:51
Jan Puš
Věk: ( ~66 let)
K Johance mám jistý vztah, i když jsem jí nikdy živou neviděl. Shodou náhod právě Pohádky z příkazové řádky bylo to první, co mi uvádělo do tohoto krásného světa.
Jistě, přenášel jsem i vlastní neschopnost na autorku a vykřikoval: "Hlavně že jseš vtipná!" "To musíš předvádět co jde složitě?! Jednoduchýho něco jednoduchýhóóó!" :-)
Ovšem nakonec jsem se prokousal (a našel i další autory). Návodů pro začátek není zase tolik a Johanka mi vlastně připravila o linuxové panictví. :-) Děkuji. :-)
Re: Na zdravím!
(link)
17.1.2006 12:11
hviezda14
^^ thnx Johanka :-)
Proc to?
(link)
17.1.2006 10:32
Ondrej Holecek
Jen bych se chtel zeptat redaktora co delal to interview. Jaky je tvuj vztah k root.cz? Ja myslel, ze linuxsoft je konkurence ktera ma za dlouhodoby cil stati se ctenejsim a lepsim nez root. To sice nevylucuje interview s korektorkou... nicmene se nemuzu zbavit asociace johanka<->root.... a proc sem vlastne rovnou nedat baner "root.cz"? Ale to asi prehanim... Muzes to pls objasnit? Co te vedlo k tomu, udelat rozhovor prave s ni?
Re: Proc to?
(link)
17.1.2006 10:58
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)
Nevim proc by jsme nemeli delat interview se zajimavym clovekem ktery nejakym zpusobem je spojen s linuxem, jen proto, ze delal u konkurence. Kdyz s takovym clovekem delame interview, tak je to hlavne o tom cloveku a ne o webu kde pracoval..
Re: Proc to?
(link)
17.1.2006 21:46
Petr Zajíc
Věk: ( ~51 let)
Co to? Copak si nemůžeme udělat rozhovor s kým chceme? "Čtenější" a "lepší" nemusí být vždy synonyma; a navíc v ČR je tak málo "linuxových celebrit", že časem vyjde rozhovou zcela určitě se všemi, kdo něco znamenají a budou s námi chtít mluvit. Je to tak těžké pochopit?
Re: Proc to?
(link)
18.1.2006 08:53
Ondrej Holecek
Jo, to je pravda, rozhovor si muzete udelat s kym chcete, stejne tak si muze root udelat graficky design jaky chce, delat reklamu microsoftu a vubec reklamu komu chce, tak vy si muzete delat rozhovor s kym chcete, to je fakt.
Re: Proc to?
(link)
18.1.2006 09:47
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)
Prijde mi to trochu jako diskuze prudicu.. :) A tak trosku mimo misu.. Takze design mame takovy jaky mame a jsme s nim spokojeni, v nejblizsi dobe ho nehodlame menit. Reklama na MS tu nebyla, neni a nebude.. nechce se mi ted hledat ty diskuze, kde se to resilo.. A rozhovor opravdu udelame s kazdym s linuxove komunity o kom si myslime, ze by pro nase ctenare byl zajimavy a samozrejme, kdo nam rozhovor neodmitne, coz se bohuzel nekdy stava... :)
Re: Proc to?
(link)
18.1.2006 13:01
Jan Puš
Věk: ( ~66 let)
Rozhovor se mi libil, web se mi libi (prave se kousam v serialu o CSS). Hlavne se nenenchat na*at! Zdra! :)
Re: Proc to?
(link)
18.1.2006 14:13
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)

Zdar, priznam se, ze mne obsah nekterych prispevku docela rozladil.. Kdyz uz se resi off-topic veci, tak at se aspon neresi kraviny.. Kdyby nekdo kritizoval a celkem opravnene, ze nam posledni dobou vychazi hodne serialy a malo clanku, tak to vemu, ale tohle.. Priste budu mazat vice :) Nas web si rozvracet nenechame :) Takhle by to tu za chvili vypadalo jako na jinych webech, kde to zije jen v diskuzich, kde se resi same pi****ny..
Mne treba osobne by zajimala odpoved na otazku, proc je mezi linuxaky tak malo hezkych devcat.. :) a co by se dalo udelat, aby se tento stav zmenil..
Jinak neboj, na**at se nenechame, i kdyz se priznam, ze by to obcas chtelo trochu vice energie, ktere se obzvlast v tomto hnusnem pocasi nekdy nedostava..

Re: Proc to?
(link)
18.1.2006 15:34
Jan Puš
Věk: ( ~66 let)
No,některé výkřiky tady ... off-topic je velmi jemný eufemismus...
Nojo, neni na světe web ten, aby se zavděčil lidem všem. Já jsem za seriály hrozně vděčný. Johanka, Satrapa, seriály tady, to byly věci, které mi hrozně pomohly (krom knížek).
Leckdo se asi není schopný smířit s tím, že pokud ho něco nezajímá a nebo už (ještě) to není pro něj přínos, že je to přínos třeba pro někoho jiného.
Re: Proc to?
(link)
18.1.2006 17:03
Ondrej Holecek
a bylo tu uz vubec nekdy u nejakyho clanku > nez 35 prispevku? Ja bych to nenazyval rozvracenim, spis rekordem :-)
Re: Proc to?
(link)
18.1.2006 17:43
Ondřej Čečák (TEAM)
Věk: ( ~38 let)

Ano (zjistit to muzete na jeden klik temer z kazde stranky), rekord je tusim 95.

Re: Proc to?
(link)
19.1.2006 17:15
Dalibor Smolík
Věk: ( ~69 let)
Ano, bylo u toho mého, a to 39 :-D http://www.linuxsoft.cz/diskuze.php?id_vazba=965&type_item=5
Re: Proc to?
(link)
18.1.2006 17:45
Ondřej Čečák (TEAM)
Věk: ( ~38 let)

Jaky ma tahle veta vyznam? :?

DISKUZE

ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze) 16.1.2006 20:08 Johann von Nepomuk
|- Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze) 16.1.2006 22:07 Ondřej Čečák
L Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze) 16.1.2006 23:08 Johanka Dolezalova
  L Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze) 16.1.2006 23:31 Johann von Nepomuk
    L Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze) 16.1.2006 23:41 Johanka Dolezalova
      L Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze) 17.1.2006 00:20 Johann von Nepomuk
        |- Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze) 17.1.2006 00:29 Ondřej Čečák
        L Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze) 17.1.2006 00:31 Johanka Dolezalova
          |- Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze) 17.1.2006 15:24 bibri
          |- Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze) 17.1.2006 19:52 Martin P.
          L Re: ohledne tech deti (doufam ze to pan Hucek tentokrat nesmaze) 17.1.2006 21:47 Johann von Nepomuk
o celebritach a skutecnych osobnostech 16.1.2006 23:12 Pavel `Goldenfish' Kysilka
|- Re: o celebritach a skutecnych osobnostech 16.1.2006 23:25 Pavel `Goldenfish' Kysilka
| L Re: o celebritach a skutecnych osobnostech 16.1.2006 23:47 Johanka Dolezalova
|- Re: o celebritach a skutecnych osobnostech 16.1.2006 23:26 Johanka Dolezalova
| L Re: o celebritach a skutecnych osobnostech 18.1.2006 21:04 Lukáš Zapletal
|- Re: o celebritach a skutecnych osobnostech 16.1.2006 23:35 Ondřej Čečák
| |- Re: o celebritach a skutecnych osobnostech 17.1.2006 14:24 Pavel `Goldenfish' Kysilka
| | L Re: o celebritach a skutecnych osobnostech 17.1.2006 21:50 Petr Zajíc
| |   L Re: o celebritach a skutecnych osobnostech 17.1.2006 21:57 Johann von Nepomuk
| L Re: o celebritach a skutecnych osobnostech 18.1.2006 09:03 Ondrej Holecek
|- Re: o celebritach a skutecnych osobnostech 16.1.2006 23:42 Johann von Nepomuk
| L Re: o celebritach a skutecnych osobnostech 17.1.2006 00:05 Aleš Hakl
|- Re: o celebritach a skutecnych osobnostech 17.1.2006 11:06 František Hucek
L Re: o celebritach a skutecnych osobnostech 17.1.2006 21:47 Petr Zajíc
Na zdravím! 17.1.2006 09:51 Jan Puš
L Re: Na zdravím! 17.1.2006 12:11 hviezda14
Proc to? 17.1.2006 10:32 Ondrej Holecek
  |- Re: Proc to? 17.1.2006 10:58 František Hucek
  L Re: Proc to? 17.1.2006 21:46 Petr Zajíc
    L Re: Proc to? 18.1.2006 08:53 Ondrej Holecek
      |- Re: Proc to? 18.1.2006 09:47 František Hucek
      | L Re: Proc to? 18.1.2006 13:01 Jan Puš
      |   L Re: Proc to? 18.1.2006 14:13 František Hucek
      |     |- Re: Proc to? 18.1.2006 15:34 Jan Puš
      |     L Re: Proc to? 18.1.2006 17:03 Ondrej Holecek
      |       |- Re: Proc to? 18.1.2006 17:43 Ondřej Čečák
      |       L Re: Proc to? 19.1.2006 17:15 Dalibor Smolík
      L Re: Proc to? 18.1.2006 17:45 Ondřej Čečák




Příspívat do diskuze mohou pouze registrovaní uživatelé.
> Vyhledávání software
> Vyhledávání článků

28.11.2018 23:56 /František Kučera
Prosincový sraz spolku OpenAlt se koná ve středu 5.12.2018 od 16:00 na adrese Zikova 1903/4, Praha 6. Tentokrát navštívíme organizaci CESNET. Na programu jsou dvě přednášky: Distribuované úložiště Ceph (Michal Strnad) a Plně šifrovaný disk na moderním systému (Ondřej Caletka). Následně se přesuneme do některé z nedalekých restaurací, kde budeme pokračovat v diskusi.
Komentářů: 1

12.11.2018 21:28 /Redakce Linuxsoft.cz
22. listopadu 2018 se koná v Praze na Karlově náměstí již pátý ročník konference s tématem Datová centra pro business, která nabídne odpovědi na aktuální a často řešené otázky: Jaké jsou aktuální trendy v oblasti datových center a jak je optimálně využít pro vlastní prospěch? Jak si zajistit odpovídající služby datových center? Podle jakých kritérií vybírat dodavatele služeb? Jak volit vhodné součásti infrastruktury při budování či rozšiřování vlastního datového centra? Jak efektivně datové centrum spravovat? Jak co nejlépe eliminovat možná rizika? apod. Příznivci LinuxSoftu mohou při registraci uplatnit kód LIN350, který jim přinese zvýhodněné vstupné s 50% slevou.
Přidat komentář

6.11.2018 2:04 /František Kučera
Říjnový pražský sraz spolku OpenAlt se koná v listopadu – již tento čtvrtek – 8. 11. 2018 od 18:00 v Radegastovně Perón (Stroupežnického 20, Praha 5). Tentokrát bez oficiální přednášky, ale zato s dobrým jídlem a pivem – volná diskuse na téma umění a technologie, IoT, CNC, svobodný software, hardware a další hračky.
Přidat komentář

4.10.2018 21:30 /Ondřej Čečák
LinuxDays 2018 již tento víkend, registrace je otevřená.
Přidat komentář

18.9.2018 23:30 /František Kučera
Zářijový pražský sraz spolku OpenAlt se koná již tento čtvrtek – 20. 9. 2018 od 18:00 v Radegastovně Perón (Stroupežnického 20, Praha 5). Tentokrát bez oficiální přednášky, ale zato s dobrým jídlem a pivem – volná diskuse na téma IoT, CNC, svobodný software, hardware a další hračky.
Přidat komentář

9.9.2018 14:15 /Redakce Linuxsoft.cz
20.9.2018 proběhne v pražském Kongresovém centru Vavruška konference Mobilní řešení pro business. Návštěvníci si vyslechnou mimo jiné přednášky na témata: Nejdůležitější aktuální trendy v oblasti mobilních technologií, správa a zabezpečení mobilních zařízení ve firmách, jak mobilně přistupovat k informačnímu systému firmy, kdy se vyplatí používat odolná mobilní zařízení nebo jak zabezpečit mobilní komunikaci.
Přidat komentář

12.8.2018 16:58 /František Kučera
Srpnový pražský sraz spolku OpenAlt se koná ve čtvrtek – 16. 8. 2018 od 19:00 v Kavárně Ideál (Sázavská 30, Praha), kde máme rezervovaný salonek. Tentokrát jsou tématem srazu databáze prezentaci svého projektu si pro nás připravil Standa Dzik. Dále bude prostor, abychom probrali nápady na využití IoT a sítě The Things Network, případně další témata.
Přidat komentář

16.7.2018 1:05 /František Kučera
Červencový pražský sraz spolku OpenAlt se koná již tento čtvrtek – 19. 7. 2018 od 18:00 v Kavárně Ideál (Sázavská 30, Praha), kde máme rezervovaný salonek. Tentokrát bude přednáška na téma: automatizační nástroj Ansible, kterou si připravil Martin Vicián.
Přidat komentář

   Více ...   Přidat zprávičku

> Poslední diskuze

31.7.2023 14:13 / Linda Graham
iPhone Services

30.11.2022 9:32 / Kyle McDermott
Hosting download unavailable

13.12.2018 10:57 / Jan Mareš
Re: zavináč

2.12.2018 23:56 / František Kučera
Sraz

5.10.2018 17:12 / Jakub Kuljovsky
Re: Jaký kurz a software by jste doporučili pro začínajcího kodéra?

Více ...

ISSN 1801-3805 | Provozovatel: Pavel Kysilka, IČ: 72868490 (2003-2024) | mail at linuxsoft dot cz | Design: www.megadesign.cz | Textová verze