|
|
Problem s SDLkem
|
24.7.2007 14:01
Dusan Rychnovsky
|
Ahoj,
snazim se naucit SDL a vyskytl se mi problem. Napsal jsem kratky programek (zdrojovy kod: www.geralt.czweb.org/main.cpp.txt, obrazek: www.geralt.czweb.org/flower.bmp), jenze nefunguje.
Nezobrazi zadne chybove hlaseni, v poradku bezi, jenze misto aby vykresloval obrazek nevykresluje nic ...
Nevite prosim nekdo co je spatne? Diky Dusan |
|
|
Re: Problem s SDLkem
|
24.7.2007 14:18
Michael Kalouš
|
Neco mne napadlo
void draw()
{
SDL_Rect rect;
rect.x = 100;
rect.y = 100;
SDL_BlitSurface(image, NULL, screen, &rect);
/*Tohle se mi nezda, neni nastaveno rect.w a rect.h*/
/*Zkusil bych SDL_UpdateRect(screen,0,0,0,0) - to
aktualizuje celou obrazovku - kdyz bude vse OK,
je problem odhalen*/
SDL_UpdateRect(screen, rect.x, rect.y, rect.w, rect.h);
}
|
|
|
Re: Problem s SDLkem
|
24.7.2007 15:19
Dusan Rychnovsky
|
Bohuzel, i po prepsani SDL_UpdateRect(screen, rect.x, rect.y, rect.w, rect.h); na SDL_UpdateRect(screen, 0, 0, 0, 0); program (ne)funguje porad stejne ... |
|
|
Re: Problem s SDLkem
|
24.7.2007 19:25
Dusan Rychnovsky
|
Tak uz jsem na to prisel, proc to nefunguje ... jednak, z me neznameho duvodu, nechce SDL vykreslovat, pokud mu pri inicializaci videomodu pridam flag SDL_DOUBLEBUF ... navic jsem omylem vytvoril dve promenne * surface, jednu globalni a jednu ve funkci main ... |
|
|
Re: Problem s SDLkem
|
25.7.2007 00:50
Aleš Hakl
|
SDL nevykresluje s SDL_DOUBLEBUF proto, ze po dokoceni vykreslovani ceka na SDL_Flip(screen), motivace je, ze uzivatel behem vykreslovani vidi predchozi stav a nikoli postup vykreslovani (a tudiz to pak "neblika"). |
|
|
Re: Problem s SDLkem
|
26.7.2007 15:41
Dusan Rychnovsky
|
OK, diky vam obema za pomoc :) |
|
|
|
|
KOMENTARZE
|
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dopisywać komentarze.
|
|
Szukanie oprogramowania
|
©Pavel Kysilka - 2003-2024 |
maillinuxsoft.cz | Design:
www.megadesign.cz
|