LINUXSOFT.cz
Nazwa użytkownika: Hasło:     
    CZ UK PL

> Komentarze :: článek Fedora 8

yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 12:41
bizi

Vazeny pane Frantisku Hucku,
recenze, kterou jste napsal, mne bohuzel neponechala chladnym a donutila me k tomu, abych se zde zaregistroval a odpovedel Vam.

To, ze Vase recenze je v podstate jen nekolik screenshotu obrazku z nove fedory, beru. Sice to podle me nema temer zadnou vypovidajici hodnotu o samotne distribuci, ale OK. Pro ty, ktery maji zajem si precist, co skutecne Fedora 8 obsahuje a neobsahuje, doporucuji napriklad nasledujici odkaz: http://www.root.cz/clanky/fedora-8-nekonecno-na-dosah-ruky/ .

Hlavni duvod, proc reaguji, je ale nekde jinde. Nechapu, jak muze novou Fedoru recenzovat uzivatel uplne jine linuxove distribuce, aspon tak se mi jevite..

Povazujete yum.updatesd za vir? Pak Vam tedy pisi, ze tento software je soucasti Fedory uz pekne dlouho a musim sam uznat, ze ho povazuji take za neprilis vydareny, protoze blokuje samotny yum. Ovsem zadny vir to samozrejme neni, to je naprosty nesmysl. Je to aktualizator systemu, ktery bezi na pozadi a pak Vam nabidne programy, ktere muzete zaktualizovat a vy bud aktualizujete nebo ne..

Nicmene blokuje yum, proto ja (jako jeden z uzivatelu Fedory) tento sw po instalaci systemu zastavim a nasledne odinstaluji a aktualizace si vyhledam pozdeji sam v case, kdy o ne stojim, pomoci "yum update" v terminalu nebo grafickych nastaveb yumex ci synaptic. Nez priste napisete o nejakem sw, ze je to neco jako vir, tak si prosim nejprve zjistete, co ten sw je vlastne zac:)

Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 15:31
MaReK Olšavský

Takže je povoleno recenzovat pouze to co používáte několik let? To je ale blbost,že? Díky tomu že občas něco otestuji a sepíšu tak mohu říct, že mám zkušenosti s kdejakou distribucí a většinou po testu nějakou dobu na tom počítači zůstane a používá se. Ona dokonalá znalost konkrétní distribuce mi příjde pro recenzi jako nevýhodná, sice napíšete technicky dokonalý článek, ale (začínající) uživatel, který se rozhoduje nad výběrem distribuce bude spíše zmaten.

Mimochodem i v perexu je uvedeno, že se jedná o screenshoty a první postřehy, tj. to co spíše zarazí začínajícího uživatele.

Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 16:36
bizi

OK. Rozladilo me ale preci spise to, ze se vam vyskytne problem a misto toho, abyste zjistili, co to je a jak ho resit (a tim pomohli tomu zacatecnikovi), tak napisete, ze je to "nejaky virus" a "fedora na mem pocitaci konci". To mi totiz pripomina postup opravdu extra tezkeho zacatecnika a myslim, ze na takovem serveru, jako je ten vas, by se takovehle veci mely resit jinak..

Precijen povazovat yum.updatesd za "nejaky virus" se mi zda silne zacatecnicka chyba. A cekal bych, ze kdyz o necem pisu clanek, tak tomu trochu rozumim a dovedu si s takhle banalnim problemem poradit a misto toho "fedora na mem pocitaci konci" napsat popis a reseni problemu. Nebylo by to lepsi? Co myslite?

Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 16:39
bizi

Nemyslite tedy, ze by bylo vhodne jednoduse nastinit reseni problemu a clanek jeste dodatecne upravit?
Rad vam to popisu, mate-li zajem..

Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 18:00
MaReK Olšavský

Pokud napíšete povedený článek o Fedoře, budeme jedině rádi. Napište Ivanu Majerovi, nebo mě přes odesílátko mailů v profilu, zkontaktujeme Vás a dohodneme podrobnosti Vaší eventuální spolupráce. Budu rád, když si tuto distribuci vezme někdo na starosti pro náš server, já se začínám postupně věnovat BSDčkovým systémům.

Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 18:44
František Hucek
to bizi: sorry, ale program ktery se sam od sebe spusti, zacne mi stahovat cokoli z netu bez meho vedomi a souhlasu, navic mi zamkne Yum, i kdyz virem sam o sobe neni, tak se jako takovy chova.. jinak se samozrejme omlouvam, ze nejsem fanaticky Fedorista, Ubuntista, ci cokoli.. :)
Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 19:16
bizi

Program yum.updatesd uprimne nemam rad (prave proto, ze zamkne yum) a mam ho odinstalovany, aktualizuji rucne.

Je ale soucasti Fedory - pro zjednoduseni aktualizaci a pro vetsi pohodli pro uzivatele.. Tzn. povazovat ho za vir je naprosto nesmyslne. A duvod k odinstalaci systemu to podle me tedy take neni, vzhledem k tomu, ze tento problem je resitelny behem par minut a tak jednoduse, ze to zvladne s drobnou napovedou i zacatecnik.

To, ze nejste fanaticky uzivatel urcite distribuce, ja asi jedine dobre. Ale na druhe strane myslim, ze jestlize recenzujete software, pak byste ho mel znat lepe.. A pokud ne, tak byste si aspon mel bych schopen s takhle jednoduchymi problemy poradit, viz. napr. wiki.fedora.cz/doku.php

Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 19:57
František Hucek
ano z problemem jsem si poradil, nainstaloval jsem Debian (+automatix).. :) jinak flamovat pod nickem je fakt odvaha.. :)
Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 20:14
yman

souhlasim s bizim, na Linuxu prilis dlouho nedelam, takze musim priznat, ze jsem da se rict zacatecnik a tohle me dost zmatlo...

chtel jsem vyzkouset Fedoru 8, ale vec s "virem" me zaskocila tak, ze jsem chtel od instalace ustoupit...

chci jenom rict, ze me prekvapuje, ze se zde takovy nesmysl objevi - dodnes jsem linuxsoftu veril jako serioznimu serveru, proto jsem take od instalace chtel ustoupit... musim tedy souhlasit s tim, ze by recenze a doporuceni mel psat nekdo, kdo tomu rozumi tak, aby byl schopen objektivne popsat vyhody a nevyhody, a hlavne NEMAST lidi, kteri si recenzi ctou prave proto, aby se o popisovane veci neco dozvedeli...

btw mne na nicku nic divnyho neprijde, k cemu je ostatnim moje jmeno, kdyz me stejne vsichni znaj pod nickem?

Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 21:28
František Hucek
yman to je dalsi nick biziho? jinak toto je fakt diskuze celkem o h.... a jestli nekdo nechape vyraz "podobný viru" .. co dodat..
Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 08:22
ikarlos

Prosím slušně!

Tak tato diskuse mne skutečně nazvedla a přiměla mne k zaregistraci (sorry za nick, ale trousit své jméno po webu může dle mého jen hlupák).

Diskuse není "o h...", naopak, je o tom, že na linuxsoftu, který i mi do této doby připadal poměrně seriózní, končí "recenze" emotivním výkřikem, který nejen, že nemá v jakékoliv recenzi co dělat, ale každého věci neznalého potenciálního uživatele Fedory odradí hned v počátku. Přitom svědčí pouze o tom, že autor toho výkřiku je totální ignorant, který neudělal to, co by měl udělat každý uživatel každého běžného operačního systému: spustit si hned po instalaci editor služeb a vypnout/zapnout ty, které jsou potřeba.

Fedora je směrována na lidi, kteří používají Linux k práci a ne ke šťourání do systému, proto je defaultně puštěno více služeb, než by starý ostřílený linuxák potřeboval - to proto, aby věci fungovaly "samy". Update daemon je jednou z nich. Že blokuje při svém běhu yum je logické, chrání si tak databázi.

A přijmout oprávněnou kritiku není nic, za co by se člověk měl stydět, naopak...

Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 08:53
František Hucek
ikaros je dalsi nick biziho? dle ID uzivtele by to tak vypadalo.. tak tato diskuze uz je o dvoujnasobnem h.. ze jsem se dotkl neci milovane distribuce? kdyby ti (ten) to tady prudi svuj cas vyuzil radsi na to, aby neco napsal.. ale to ne, to by bylo moc prace ze.. admine, nechces to smazat?
Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 20:39
Jiří Krč

Jezis marja ja to snad ani nebudu cist, ale k te zadosti se pripojuju. Admin, smazte prosim vsechny prispevky pana Hucka a radeji i vsechny jeho clanky. Ja asi opravdu prestanu na linuxsoft chodit. A Fedora moje oblibene distro rozhodne neni. A to co tu ikaros napsal (az na to psani pod vlastnim jmenem) je rozumne (na rozdil od vasich naprosto detinskych poznamek)

Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 14.11.2007 18:48
Jiří Němec
Pripojuji se, souhlasim s bizim, ymanem i ikarlosem a navic pisu pod svym jmenem.
Franto Hucku, ten konec s tim virem byl velmi neprofesionalni a ta diskuse pod clankem tam jsi taky nezabodoval, je mi to i trochu lito, protoze do ted se mi tve clanky a prispevky celkem libily.
Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 11:03
MaReK Olšavský

Děkuji Vám za osvětlení toho, že jsem hlupák, protože píši pod svým jménem. Do teď jsem si myslel, že člověk, který se pod svou práci podepíše, si za ní stojí a pokud se snažím dělat to nejlepší, co umím, nemusím se stydět a schovávat za přezdívkami typu „OMarcoGod“.

IMO: Fedora na práci? Děláte si legraci? Ano na domácí desktop OK, ale na seriozní práci ne-e, tam míří CentOS, StartCom, Debian, SLED, …

Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 11:27
ikarlos

Pane, já se za svou práci nestydím a na mé jméno najde google desítky odkazů na seriózní práce a články. Jen nestojím o to, aby tam byly zároveň i linky na všechny odpovědi a komentáře z různých diskusí. Třeba budete za pár let něco znamenat a nebudete stát o to, aby na vás vytahovali kostlivce z internetových bulvárů.
Přesto se omlouvám, nechtěl jsem se nikoho dotknout, pouze zdůraznit, že někdy má soukromí prioritu. Aspoň pro někoho. I když, jak prohlásil vysoký představitel CIA, význam slova soukromí je nutno v dnešní době poněkud upravit...)

S Fedorou na práci si legraci nedělám. V každém pádě vám děkuji za doporučení. Jen pro vaši informaci - linux používám jako jediný OS ke své profesní činnosti už přes deset let a to na půltuctu serverů a několika desktopech, takže si dovedu vybrat, jaký systém na co potřebuju. Možná se budete divit, ale i Fedora bez problému obslouží server s nějakými pětisty uživateli a běžnými internetovými službami. Ono to není ani tak v distribuci, jako v administrátorovi...

Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 12:14
MaReK Olšavský

Myslíte, že nic neznamená? Teda jako moje jméno. No nevím, ve svých názorech jsem konzistentní, ne jako jistý politik JP, a necítím potřebu popírat to co jsem říkal před pár lety. Když jste to navrhl, mohl jste zkusit hledat i Vy mé jméno :-).

Mimochodem, trochu publikuji, tady i jinde, a řada serverů má podmínku publikace pod vlastním jménem, žádný nick. Ano pokud se budete chtít podívat, zjistíte, že se snažím popularizovat GNU/Linux a *BSD i jinde, než na LinuxSoft.cz.

Ano Fedora takový server zvládne, proč by neměla, ale přeci jen její zacílení je jiné a pokud vidím dobře stav u Red Hatu, opravdu je v pozici něčeho na pomezí poslední bety a prvního RC ve srovnání s pozdějším RHELem (případně forky, jako je CentOS). Je to komunitní distribuce, která má spousty nového software, což stabilní distribuce nemají, ty jsou opravdu odladěné a otestované.

Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 12:40
ikarlos

Nezpochyňuji přeci vaši práci, jméno ani konzistenci názorů. A popularizaci GNU a spol. hodnotím kladně.

Jen jsem vysvětloval, proč nechci, aby google archivoval moje plkání na webových diskusích v pracovní době pod reálným jménem. A nechápu, proč by to měl Linuxsoft vyžadovat. Až napíšu článek, tak ho samozřejmě podepíšu.

Jinak mám tu CentOS i RHEL. RHEL byl pain in ass, protože byl tak zastydlý, že jsme měli problém na něm rozběhat Lotuse a cenová politika je kapitola sama o sobě. CentOS mi vadí spíše z morálního hlediska. Fedora - vždy verzi dozadu - splňuje požadavky jak na čerstvost knihoven a aplikací, tak na stabilitu a bezpečnost, jen to chce se o to trochu starat. Debianů je zde několik desítek - slouží svému účelu a jde to i bez flame "o nejlepší distribuci."

Původní pointa mého příspěvku byla o tom, že autor článku uzavřel pochybnou "recenzi" výkřikem o viru, aniž by byl aspoň trochu v obraze, a pak, když se pár lidí ozvalo je začal okřikovat, že diskutují <cit>o h....</cit>.

howgh

Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 13:02
MaReK Olšavský

Docela by mě zajímalo, co Vám ideologicky nevyhovuje na CentOSu. Teď to myslím zcela vážně. Nedávno jsem tady přidával, ve zprávičkách, odkaz na analýzu, ze které spíše vyplývalo, že existence těchto forků, především nejpovedenějšího CentOSu, spíše RH pomáhá.

Fedora na serveru 13.11.2007 18:27
Radim Kolář

Hlavni nedostatek Fedory pro nasazeni na serveru je jeji velmi kratky lifecycle. Pokud pocitate servery v jednotach kusu a jste fanda Fedory, da se to vydrzet, ale pokud serveru pocitate po stovkach, nevyplati se to.

Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 20:32
Jiří Krč

Neda mi to, musim reagovat. Resit problem maznutim a instalaci jineho distra je fakt konstruktivni reseni problemu a hodi se nejlepe k nejakemu pubertakovi, ktery ma mnoho casu. Nebo je to projev neschopnosti problem resit. Vyberte si co je vas pripad. At tak ci onak, takovy clovek by nemel byt recenzentem.
Mimochodem instalator updatu, ktery stahuje automaticky bez vedomi uzivatele ma snad dnes kazda vetsi distribuce, konec koncu i Debian (pokud si dobre vzpominam). To ze ve Fedore ten daemon blokuje yum je sice nemile, ale dost mozna to ma racionalni zaklad (Fedoru neznam).
Ta recenze je opravdu spis ostuda a vase vystupovani v teto diskuzi tomu jen dava korunu.

Ten komentar je fakt nejapny 13.11.2007 13:03
Pavel Stěhule
11.11.2007 - Po třech dnech používání v ostrém provozu, kdy se sám od sebe bez oznámení spustil proces podobný viru ve Windows "yum-updatesd" který bere konektivitu a neumožňuje spustit správce balíčků, na mém počítači Fedora končí..:)
Beru, ze se jedna o ironicky minenou poznamku. Ale jestlize je tento clanek urceny zacatecnikum, kteri poradne netusi co jsou to viry a pouze to slovo jim nahani hruzu, tak si reknou, ze fedora potazmo linux neni nijak zvlast bezpecny. To, ze se jedna o nejapnou poznamku autora jim nedojde.
Vysvetleni pro pripadne ctenare (kdyz si autor nedal tu praci). yum-updatesd je demon (aplikace), ktera pravidelne kontroluje repozitar a v pripade, ze na repozitari jsou nove aktualizace, tak je uzivatel upozornen o novych aktualizacich a ma moznost (vyberem) svuj system aktualizovat. Neni to nepodobne automatickym aktualizacim ms windows. Aktualizace se vzdy deje az po souhlasu uzivatele. Tedy zadny sw se neinstaluje bez vedomi uzivatele. Pokud je mi znamo, tak aktualni verze obsahuje chybu, kdy v pripade nekorektniho nastaveni proxy ceka na spojeni. V tu chvili ma jiz zamek na repozitari. Tudiz jakakoliv dalsi aplikace (napr. spravce balicku), ktera pozada o pristup k repozitari ceka take na zamek.
Re: Ten komentar je fakt nejapny 13.11.2007 22:15
František Hucek
protoze nemuzu napsat, ze jsem nejakou distribuci smazal proto a proto, i kdyz jsem ji skutecne smazal.. tak s recenzemi koncim..
Re: Ten komentar je fakt nejapny 14.11.2007 00:22
Pavel Stěhule

Kdyz recenzujes nejakou distribuci, tak je jasny, ze za par dni bude z disku pryc. Pri recenzi typu screenshotova smrst se snad ani neceka zadne testovani a o cem by se dalo jinem psat, nez o prvnich dojmech. Ovsem neco jineho je, kdyz nekdo, kdo dela x let s linuxem a ma jistou autoritu, se neubrani ironii a prida hloupou poznamku. Kdyby se to zakladalo na pravde, ok. Tady jsi ale upne mimo a navic na tenkem lede. Domluvil jsem. S recenzemi nekonci. Obcas je jen dobry kazdy clanek proskrtat nez se zverejni.

Re: Ten komentar je fakt nejapny 14.11.2007 01:35
bizi

Take si myslim, ze byste s recenzemi nemel koncit!
Tahle diskuze je uz opravdu trapna a mela se vyresit jednoduseji a rychleji. Ovsem nestalo se tak a muze to byt ponauceni pro priste..

Pane Hucku, omlouvam se Vam, ze jsem Vas ze zacatku asi trochu prilis kritizoval. Nechal jsem se rozbourit a takhle to dopadlo. Ale s recenzemi kazdopadne nekoncete. Protoze lidi, kteri recenzuji, je treba:)

diskuse a chovani v nich 13.11.2007 22:23
Pavel `Goldenfish' Kysilka

zdravim,

nebudu tady ani moc resit, jak to je s Fedorou ci ne. Anebo davat za pravdu te ci one strane. I presto, ze jsem zastancem nejakeho standartizovaneho chovani aplikaci, ktere uzivatel v primerene mire chape a je schopen nejak ho vyresit. Nebudu nahravat nikomu.

Doporucim napsat oponentum ci hlavnimu oponentovi clanek na dane tema. Radi vydame. A muze z diskuse vyjit jako vitez, pokud mu o to jde.
Pripadne nejlepsim resenim bude update clanku = doplneni.

Spise napisi o jednom problemu, co ne poprve vyplynul nejenom z teto diskuse. Ze to tady provozuju a programuju to vite.

Jeden z cilu, co jsem si tu dal, je ze se bude drzet alespon trochu uroven informaci, zde vkladanych. Doslo zde k flame.
Coz me nejak netesi a budu toto casem eliminovat. Pripravte se na nejaka opatreni. Nerad bych tu mel obraz jednoho nejmenovaneho portalu.

Implementace nejakych opatreni - programoveho vybaveni zabere nejaky cas. Snad tyden. Dnes to jiz nestihnu a neni to zcela trivialni. Mohl jsem delat jine veci, co by prispely k lepsimu pristupu k financim a tim padem i ke kvalitnejsimu obsahu. Takze diky.

Osobne nejak budu mit zajem odlisit uzivatele, kteri tu prijdou pod nejakym nickem a zacnou zde vkladat cokoli, nebot je chrani anonymita internetu a v tu chvili jsou cimkoli, cim chteji byt. Asi jste si vsimli polozky vek u diskusi. Toto je jen zacatek, i kdyz "primerene relevantni".

Doporucuji skoncit tuto diskusi. V pripade, ze chcete pokracovat v flame, ktera uz moc nevyresi, tak doporucuji abclinuxu.cz (nerikam, ze se tam flamuje a o tom nic nevim).

Pavel Kysilka

Re: diskuse a chovani v nich 14.11.2007 08:44
ikarlos

Pavle, myslím si, že by nebylo příliš šťastné tahat do diskusí na linuxsoftu nějakou formu censury či regulace. Kromě toho si nemyslím, že by předchozí diskuse byla nějakým flame, naopak, byla regulérní diskusí, ve které se pár čtenářů ohradilo proti nešťastnému ftipu na konci recenze a autor se zhrzeně (a zbytečně) zuby-nehty bránil. Dle mého jsme se ozvali oprávněně a vámi avizovaná snaha zacpat nám huby mi připomíná současné mocipány. Pokud vám, Pavle, diskuse vadí, tak proč ty tedy vůbec jsou?

Druhá věc jsou ty nicky - nemám nic proti uvedení svého jména při registraci, pokud zůstane neveřejné, pro potřebu správce serveru. Mám zato, že se ale plné jméno ukazuje u jednotlivých příspěvků, což pro své důvody nechci a bez mého svolení to dokonce odporuje české legislativě.

No nic, je to vaše věc

Re: diskuse a chovani v nich 14.11.2007 13:14
Ivan Majer

Vzhledem k tomu, že mám možnost i právo tuto diskuzi smazat to neudělám.

Jsem toho názoru, že se pár lidí ohradilo proti konci recenze, ale výtky dle mne proběhly na jisté úrovni jak se od slušných lidí očekává. Nedošlo zde k urážkám ani k osobním útokům, které by mne k cenzure donutily.

Zásadně jsem proti cenzuře a mazání příspěvků pokud nesplňují porušení pravidel slušnosti.

Vzhledem k tomu, že jsem čas od času také něco napsal vím, že jako autor musím počítat s tím, že píši na odborném serveru a každé slovo bude čtenáři zváženo. Pokud se rozhodnu k vydání čehokoli tak si za tím musím stát.

Mazání kritiky je to poslední co si dovedu představit. Jsem rád, že se našli čtenáři kteři danou minirecenzi doplnili protože s ní mají větší zkušenost.

Ono i to je pozitivum, vždyť i mne samému mnohokrát pomohly některé příspěvky v diskuzích. Ale to zná asi každý kdo narazí na nějaký problém a hledá pomoc u strýčka Googla.

Re: diskuse a chovani v nich 14.11.2007 13:30
Pavel `Goldenfish' Kysilka

Cenzura tu bude. V tom neni, co resit.

Kazdopadne jsem se poucil na nefunkcnich a funkcnich modelech cenzury jinde. Takze necekejte zcela klasickou cenzuru. Mnozi a rekl bych vetsina toto dane opatreni uvida. Mozna proto jsem danou diskusi nejak jeste neomezoval.

Az to bude hotovo, tam dam vedet.

Chapejte me a Ivana Majera prosim z pohledu provozovatelu. Me nejde o "zacpavani necich ust". Jde mi spise o celkovou kvalitu obsahu. A o tom to je.
Database se da znicit behem par mesicu, pokud se povoli vse. A za nejaky mozna pribyde navstevniku a bude vice starosti s kvalitou prispevku.

Pavel Kysilka

Re: diskuse a chovani v nich 14.11.2007 18:13
Aleš Hakl

Prave tahle diskuze ma tu vlastnost, ze je to sice flame, nicmene kvalitu obsahu dost mozna zvysuje, protoze ta poznamka nakonci je opravdu mimo misu.

Re: diskuse a chovani v nich 14.11.2007 18:51
yman

Tam kde jsou lidi a muzou diskutovat, tam budou i poznamky, ktery nejsou zrovna k tematu. A nedovedu si predstavit, jak by se to dalo eliminovat - pokud teda rovnou nebudete takovym uzivatelum tu moznost ucastnit se diskuze zakazovat...

Spis si myslim, ze by mela byt vetsi kontrola nad vydavanymi clanky, pze ty mnohem vic vypovidaj o kvalite serveru, nez nejaky diskuze. Clanek totiz, narozdil od diskuzi, ja a myslim, ze vetsina lidi povazuje za zdroj skutecnych fakt, tedy informaci, kterym se da verit. A tam by se flame dostat nemel.

Re: diskuse a chovani v nich 14.11.2007 22:01
Josef Němec
Jsem uzivatelem distribuce Fedora a pripominka, kvuli ktere se tu dohadujete jako male deti - me osobne nepripada nevhodna nebo znicujici. Lide, kteri nemaji smysl pro humor a jsou tak zabedneni, ze za kazdou s humorem pojatou pripominkou hledaji duvody k valkam, me osobne pripadaji znacne omezeni.
Kdyby tady nebyla spousta neinformovanych lidi, kteri neumi cist, pak by tu jiste vsichni pochopili, ze Frantisek Hucek - jak uvedl ve svem rozhovoru pro Linux+ pouziva distro xubuntu a fakt, ze mu Fedora vydrzela 3 dny, znamena jen to, ze ji testoval.
Nebo tady nikdo z vas nikdy nezkousel jina distra. A nenadaval na to, jak je jedna vec jina a stupidni nez v tom, co ma nainstalovane Mirek?
Kdyz ukazujete na neco prstem, tak ostatni prsty vasi ruky miri primo na vas.
Re: diskuse a chovani v nich 15.11.2007 07:32
Sallmi

No co se me tyce, tak ja si teprve tu spravnou distribuci pro sebe teprve vybiram. Jsem celkem rad za kazdou radu, kterou se kde doctu. Proto ocenuji i tu poznamku a reakci na ni. Co se tyce tech reakci, tak byly mozna vedeny s az moc velkou razanci na pana Hucka a ten jelikoz bude mit nejspis podobnou povahu jako ja, tak reagoval, tak jak reagoval. Tim ovsem nechci napsat, ze jeho reakce na kritiku byla spravna, spis naopak. I ja se musel naucit "pocitat do deseti", nez zareaguji na neco, co se mi nelibi. Bylo by skoda, kdyby se timto nechal vykolejit a prestal psat recenze.


KOMENTARZE
yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 12:41 bizi
|- Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 15:31 MaReK Olšavský
| |- Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 16:36 bizi
| L Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 16:39 bizi
|   L Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 18:00 MaReK Olšavský
L Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 18:44 František Hucek
  L Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 19:16 bizi
    L Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 19:57 František Hucek
      |- Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 20:14 yman
      | L Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 12.11.2007 21:28 František Hucek
      |   L Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 08:22 ikarlos
      |     |- Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 08:53 František Hucek
      |     | L Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 20:39 Jiří Krč
      |     |   L Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 14.11.2007 18:48 Jiří Němec
      |     L Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 11:03 MaReK Olšavský
      |       L Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 11:27 ikarlos
      |         |- Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 12:14 MaReK Olšavský
      |         | L Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 12:40 ikarlos
      |         |   L Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 13:02 MaReK Olšavský
      |         L Fedora na serveru 13.11.2007 18:27 Radim Kolář
      L Re: yum.updatesd je vir? Odkdy? 13.11.2007 20:32 Jiří Krč
Ten komentar je fakt nejapny 13.11.2007 13:03 Pavel Stěhule
L Re: Ten komentar je fakt nejapny 13.11.2007 22:15 František Hucek
  |- Re: Ten komentar je fakt nejapny 14.11.2007 00:22 Pavel Stěhule
  L Re: Ten komentar je fakt nejapny 14.11.2007 01:35 bizi
diskuse a chovani v nich 13.11.2007 22:23 Pavel `Goldenfish' Kysilka
  L Re: diskuse a chovani v nich 14.11.2007 08:44 ikarlos
    |- Re: diskuse a chovani v nich 14.11.2007 13:14 Ivan Majer
    L Re: diskuse a chovani v nich 14.11.2007 13:30 Pavel `Goldenfish' Kysilka
      |- Re: diskuse a chovani v nich 14.11.2007 18:13 Aleš Hakl
      L Re: diskuse a chovani v nich 14.11.2007 18:51 yman
        L Re: diskuse a chovani v nich 14.11.2007 22:01 Josef Němec
          L Re: diskuse a chovani v nich 15.11.2007 07:32 Sallmi
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dopisywać komentarze.
> Szukanie oprogramowania
1. Pacman linux
Download: 4850x
2. FreeBSD
Download: 9044x
3. PCLinuxOS-2010
Download: 8541x
4. alcolix
Download: 10916x
5. Onebase Linux
Download: 9631x
6. Novell Linux Desktop
Download: 0x
7. KateOS
Download: 6219x

1. xinetd
Download: 2382x
2. RDGS
Download: 937x
3. spkg
Download: 4692x
4. LinPacker
Download: 9918x
5. VFU File Manager
Download: 3173x
6. LeftHand Mała Księgowość
Download: 7171x
7. MISU pyFotoResize
Download: 2775x
8. Lefthand CRM
Download: 3540x
9. MetadataExtractor
Download: 0x
10. RCP100
Download: 3089x
11. Predaj softveru
Download: 0x
12. MSH Free Autoresponder
Download: 0x
©Pavel Kysilka - 2003-2024 | mailatlinuxsoft.cz | Design: www.megadesign.cz