LINUXSOFT.cz
Nazwa użytkownika: Hasło:     
    CZ UK PL

> Komentarze :: článek Rozhovor s Pavlem Kysilkou

rozporuplna osobnost 12.3.2006 16:56
Johann von Nepomuk
pan Kysilka nekdy dokaze privest komunitu do varu viz: http://www.root.cz/clanky/distribuce-abclinux/nazory/30725/

co je ovsem absolutne tragicke, je styl a zpusob komunikace. Jeste nikdy jsem se nepotkal s clovekem, ktery je svymi myslenkami kazdou chvili nekde jinde. V clanku neni rozpoznatelna zadna vedouci myslenka, pate pres devate se nadhazuji problemy smichane s moznymi naznaky reseni.

Prekvapive je, ze pan kolega hovori pri tom silenem chaosu o metamodelech, poradenstvi, konzultacich apod. Jak takova porada u pana kolegy asi vypada? Mit nekoho takoveho za sefa (a pan kolega chce mit firmu s 30 lidma), tak to je na masli.
Re: rozporuplna osobnost 12.3.2006 17:34
Pavel `Goldenfish' Kysilka

dobry den,

vim, ze muj styl komunikace neni vzdy nejlepsi. vim o tom a nejake snahy na zlepsovani tu postupne jsou.

ale asi jste zaregistroval tuto vetu pri cteni:
>Ideálně v rozumné mezi ve spolupráci s někým, kdo zase ovládá propagaci a marketing.

mozna z toho duvodu se radeji vice venuji programovani. i presto, ze jednou za cas napisi par myslenek. treba proto, ze ti, co umeji propagaci, tak na neco neprijdou.

potkal jsem par lidi, kteri nemeli dobre vyjadrovani. ale umi pro zmenu jine veci a treba i vyborne.

chapu, ze hodne lidi na me ma rozporuplny nazor. jenomze ja obcas take na dost lidi. treba, kdyz mi nekdo omlati o hlavu pravopisne chyby misto obsahu. nebo to, ze jsem rekl kritiku na neci hlavu.
anebo, kdyz me nekdo dovede hned odhadnout, jaky jsem vyvojar,sef,clovek,obchodnik podle par radek. asi mi date za pravdu, ze nektere veci nepoznate rovnou.

ono to neni ani o tom, co jsem komu zleho provedl. vetsinou delam veci s rozmyslem. tech odkazu tu zitra bude vice. klidne. ale ja se budu rad vice bavit o tech technicky vecech, nez o tom, komu jsem snizil ego pod pripustnou mez.

kdyz uz udavate odkaz o tom, jak si to kdo s kym vyrika rucne, tak verte ze v bezpecnostni agenture jsem potkal hodne lidi, co o tom jenom mluvili. a v IT je ten pocet podstatne vetsi. a predevsim anonymu. asi to nevite, ale spravni chlapi nemluvi o tom, jak komu daji po tlame, ale spise to udelaji. a kdybych tu dal analogii s prispevkem na root.cz, tak se mi zatim zadny clovek osobne neozval, ze by me namasiroval usmev. pes, ktery steka nekouse. a treba dynamicke struktury v gridech za me prakticky nevyresi nekdo v diskusi.

udavate -li odkaz o johance, tak kde je dnes jeji slava, kolego ?
anebo abclinux ? asi to neni takove terno, jak se zda. nicmene nektere uspechy uprit nejde.

pridejte jeste nejake odkazy. pozvete si radce. poradte se. nicmene ja se budu spise radeji bavit s lidmi, ktere oslovuji vice technologie a myslenky nez pravopis.

s pozdravem
pavel kysilka

Re: rozporuplna osobnost 12.3.2006 22:13
JJindřich PPlešinger
Ahoj

Pavle, hezky si to napsal a moc ti fandím. Jsem rád, že jsou lidi jako jsi ty, lidi kteří pro Linux něco dělají. Taky se snažím, ale asi mi to moc nejde.

Re: rozporuplna osobnost 13.3.2006 11:56
Honza
Jo, tak přesně tomuhle my židé říkáme chucpe.
Re: rozporuplna osobnost 13.3.2006 16:54
Pavel `Goldenfish' Kysilka

cau Jindro,

nesnasim bezcharakterni lidi jako ty. u tebe plati jeden z dvou duvodu.

1) bud jsi cvok, ktery nevi, co pise v blozich a nedovedes uznat, ze jsi psychicky labilni a jit se lecit. ale potom chyba na strane tech, co te podporuji i tvoji. znatelne zniceni abicka a vyhnani schopnych lidi svedci za sve.

2) anebo jsi za svoje publikace nejak placen. a pak asi neni co resit. to je slusna spina.

aby to nevypadalo, ze pisi z hladu a bez rozmyslu, tak si staci precist tve blogy. zejmena ty starsi.


* duben 2005 (2)
* červen 2005 (1)
* červenec 2005 (12)
* srpen 2005 (9)
* září 2005 (20)
* říjen 2005 (8)
* listopad 2005 (13)
* prosinec 2005 (14)

* leden 2006 (11)
* únor 2006 (16)
* březen 2006 (23)


http://www.abclinuxu.cz/blog/xplesa

bylo by lepe, kdyby jsi mlcel. ja bych nereagoval. ale nesnasim pretvarku a lez. nediv se mi, ze jsem ted reagoval.

radeji mene prani od rozumnych lidi, nez vsechny za kazdou cenu.


pavel kysilka

Re: rozporuplna osobnost 12.3.2006 22:37
Petr Zajíc
hmm. Mě zaujalo slovo "enterprice", v článku uvedené šestkrát. Že bych při studiu angličtiny něco zaspal? Nebo že by to mělo být enterprise?
Re: rozporuplna osobnost 13.3.2006 23:10
Johann von Nepomuk
ja si myslim, ze tento "preklep" jen potvrzuje muj nazor, ze pan kolega je myslenkove soucasne na vice stavbach. Pojem enterprise sice oznacuje podnik, firmu, ale intuitivne jsou tim mysleny veci provazane, vetsi, komplexni. A neco takoveho je zpravidla i vzdy drahe.
A zde pan kolega zcela intuitivne predbiha mysleni nas beznych lidi a mluvi konsekventne nasledujic svuj nyslenkovy svet o enterprice - pro pana kolegu jen logicke spojeni - predstavte si, kdybychom umeli takhle provazane myslet vsichni, jak by se enrgeticky mohla komunikace optimalizovat...
Re: rozporuplna osobnost 12.3.2006 22:45
Petr Zajíc
"Asi se zeptáte, kolik toho je hotovo. Na rovinu odpovím, že s realizací je to horší." atd. Pokud se nemýlím, tak věty tohoto typu už Pavel hází do vzduchu co čtu Linuxsoft. Prostě si to přiznává. Alespoň je upřímný sám k sobě ;-) Můj názor je, že člověk se má prezentovat spíše tím, co už dokázal než tím, co CHCE udělat. Ale každému co jeho jest.
Re: rozporuplna osobnost 13.3.2006 17:10
Pavel `Goldenfish' Kysilka

ano, mate pravdu nic nevyslo. budu s vami souhlasit. spravne to neni, nekde je i chyba. mozna by bylo lepsi vydelavat penize misto toho neco delat. zatim jsem v nakladech obetovanych prilezitosti asi na 300-400kKc. pracovni nabidky mi chodi za slusne penize 1-2 mesicne samy od sebe.

napsal jsem i duvody o tom, co delam a nedelam a proc. treba, ze to vyjde ci nevyjde.

mozna by jste nasel jednu myslenku, ktera ma vetsi cenu nez vysledky. a to je, ze clovek prizna, jak na tom je a je si vedom, ze
to mozna nezvlada. a tak uvolni myslenky lidem a prestane si to jenom schranovat pro sebe. a to je podle me dost cenne.

jedna z myslenek clanku byla naznacit, ze takovyto subjekt by to mozna mel sve opodstatneni a smysl. bude -li nekdo rychlejsi, tak to udela. a stesti preje schopnejsim. ja take, i kdyz se mi to nemusi vzdy zcela libit.

nicmene si dodam smutnou poznamku. ne primo na vasi adresu, ale celkove. v diskusi byla vetsinou kritika. chapu, ze nejsem v kolektivu kdekoli moc obliben. jenomze to neco svedci o tom, ze nejake nove mysleni, smery, inovace, revoluci,realizace, byznys smeru tu vlastne nepotrebujeme. mozna budeme obcas skripat zuby, ze to co je neni nejlepsi. ale v podstate nam to vyhovuje. nebo hodne lidem vyhovuje. cekal jsem v diskusi, ze se nekdo vyjadri. at jiz mi rekne neco o velkem nesmyslu. prida zlepseni. nejak ohodnoti.
a mam pocit, ze se to trochu zvrtlo v to, jak mi to lide natrou a vrati. nicmene ty prave bitvy se vedou jinak. tim, co delate a mate. i kdyz to neni prilis treba na prvni pohled videt.

ale i presto si myslim, ze par rozumnych a pozornych lidi si tento clanek precte a mozna najde neco pouzitelneho. ale to je asi takova doba. za ty penize clovek nemuze dneska chtit to, co bylo normalni pred par desitkami let. a to zdravy selsky rozum.

ono mi to celkove deni pripada prenesene jako bitvu moravskych panu na bile hore. opravdu jen lehce prenesene. protoze nejak lidi nejsou schopni nejakou inovaci udelat, pripustit neco noveho. nebo koukat na to, zda zda preziji dalsi den. mozna o tomto muj rozhovor byl. a verte tomu, ze jsem ho nepsal za jeden vecer a nejak vyse popisovane tusim jiz nekolik let.

pavel kysilka

ad. PHP 13.3.2006 15:06
Pavel Holica
S tim ze sem v podstate na PHP zacinal a porad v nem hodne delam (kdyz nepocitam HTML a CSS) tak by me zajimalo kdy jste skoncil s PHP, protoze PHP5 obsahuje uz mnohem vylepsene objekty ktere pouzivam. Zatim neznam poradne nic jinyho nez PHP (co byste od studenta stredni skoly cekali :) ), ted se ucim Python, ale podle me ma PHP velky potencial u malych a strednich projektu, u vetsich projektu je imho samozrejmost propojeni vice technologii. Osobne sem premyslel nad vytvorenim systemu kde by na serveru bezel apache s PHP kterej by zpracovaval data a odesilal informace v XML klientovi napsanymu v Pythonu, zajimal by me vas osobni nazor na tuto kombinaci. A jeste jeden dotaz mam vykat nebo tykat ;)
Re: ad. PHP 13.3.2006 16:54
Pavel Hanč

Dobry den,
mel bych take dotazek podobneho smeru, ale nechci tu zbytecne vyvolavat flamewar, muzeme to poresit aj jinde, nez zde.

"Ale z vlastních zkušeností mám ověřeno, že existují lepší a v globálu lepší řešení. "

Chtel bych se zeptat, jake reseni se Vam osvedcilo ?
Perl / Python / Flex / ... ?

Jsem tez studentik str.skoly a do styku jsem prisel vicemene jen s PHP. Hodne by me zajimaly jine, lepsi, alternativy.

Good luck & have fun

Re: ad. PHP 13.3.2006 17:02
Aleš Hakl

Unika mi neco a nebo opravdu existuji nejake magicke technologie, programovaci jazyky nebo vlastne co, ktere se shodou okolnosti jmenuji stejne, jako tradicni (a obstarozni) generatory lexikalnich a syntaktickych analyzatoru?

Re: ad. PHP 13.3.2006 17:36
MaReK Olšavský

Ano a ne, uniklo Ti něco a neuniklo... článek na interval.cz popisuje jazyk Flex a modFlex, ale projekt jaxi asi už zemřel.

Re: ad. PHP 13.3.2006 23:45
Aleš Hakl

Tak tohle jsem kdysi davno videl a rovnou zavrhl (a nasledne na to s uspechem zapomnel).

Re: ad. PHP 13.3.2006 17:22
Pavel `Goldenfish' Kysilka

napisi moje osvedcene:

-java - vetsina pripadu. neco takoveho jsem hledal roky.
- perl,c, cokoli na webove sluzby(aplikace zpracovavajici vstup), kde je treba rychlost. nebo je mozno pouzit jiz neco existujiciho. v pripade perlu to muze treba konvertory dat a zpracovani textu.
- shellove skript treba pouzivam na nejake drobne a vesmes administracni veci.
- flex, lex,yacc - vyborna to vec. zamyslete se nad timto vztahem.
yacc->xml->xslt->neco

lehce napovim jednu vec.

class (aplikace) -> vystup

-- data interne v xml.

vystup = xhtml,xml,txt,desktop,konsole vystup.
a asi Vam lehce docvakne, ze vykonne jadro mi zustava porad stejne, ale akorat menim vystupy.

osobne c nezamitam. ale chce to si uvedomit, kam se chcete smerovat a co chcete delat.

vice asi opublikuji casem. par zakladnich navrhovych vzoru. teda fakt nevim kdy. ale odnest si to nechci rozhodne do hrobu. ale nerad vydavam nedokoncene veci a nekoho ucim neco, co je nedodelane. ne -li chybne. a vydat reseni bez toho, aby na nem clovek vydelal, kdyz na nem stravil roky se mi take nechce.

Re: ad. PHP 13.3.2006 17:37
Pavel `Goldenfish' Kysilka

nekdy je lepsi original, nez kopie. v pripade javy to plati dvakrat.

nebudu vas presvedcovat o tom, co pouzit. kazdemu vyhovuje neco
jineho. ale budto javu nebo jiny jazyk ozkousejte par dni - bude to tvrde. anebo az budete mit pocit, ze je Vam PHP tesne, tak to udelejte take.

napovim:
chvt 1
vim Server.java
chvt 2
java Server Input.xml 1> /dev/tty2 2> /dev/tty3

ne vzdy je webserver nutnost.

a ted zjistite urcitou volnost. mate vice vstupu/vystupu a moznosti.
ta konsole neni nutna. klidne desktopove IDE muze byt.

to chce zkusit a pouzivat. fakt tu nechci nejak resit proc je PHP lepsi a ne. to je predevsim o tom, ze se to zkusi.

bye gf


Je mi na zvraceni z toho co tu vidim... 13.3.2006 21:25
Jakub Jochec
Povazoval sem ceskou Linuxovou komunitu za relativne inteligentni a schopnou skupinu lidi bohuzel vidim jen to ze radoby "osobnosti" ceske linuxove sceny tady pousteji v komentarich s prominutim tyhle "blitky" na adresu p. Kysilky. Ktery narozdil od techto "blitkaru" aspon neco (byt ne treba zdaleka vse co si predsevzal) dokazal, ma napad a vizi. Bohuzel vetsina lidi, ktera se u nas zabyva denim kolem Linuxu jsou jen schovani neustali rvouni, kterym se nezamlouvala woknousi platforma a tak presli na stranu, ktera se jim nabizela, vim ze tomu v teto diskuzi nic primo nenasvedcuje, ale staci pohlednout do diskuzi jinych a je jasno.

Panove a damy kdy uz se konecne zacnou objevovat lide s vizemi a napady a kdy uz konecne v teto stupidni spolecnosti buckozroutu budou chapani jako prinosni lide a nebudou je tito hnidopichove kritizovat za jejich nedokonalost pisemneho projevu a to i presto ze jejich prednosti jsou ZCELA ocividne nekde jinde.

P.S.: Nejkultivovanejsi a nejslusnejsi projev tu dosud ma p. Kysilka. Je paradoxni ze jacisi stredoskoskolaci se tu projevuji vecne a v podstate jasne a pritom lide od, kterych bych alespon ja osobne cekal inteligentni projev na urovni nemaji nic lepsiho na praci nez vyvolavat flamewar.

Jakub Jochec
Director of Advanced Enterprise Technologies dept.
NeXTGeneration Technology Group

Re: Je mi na zvraceni z toho co tu vidim... 13.3.2006 21:34
Petr Zajíc
Já bych to tak zle neviděl. Mám vize i nápady a stojí na mnou 8 let tvrdé práce v oboru. Zvykl jsem si jak na pochvaly, tak na konstruktivní kritiku, tak i na srážky s blbci. Ale to jaksi k diskusím na webu patří. Moje postřehy k článku byly doufám věcné a i odpověď p. Kysilky mi přijde slušná. O flamewar pod články nestojím, a to jsem jich tady napsal asi 150...
Tedy ponekud jinak... (Re: Je mi na zvraceni z toho co tu vidim...) 13.3.2006 22:07
Jakub Jochec
Jiste to beru, u Vasich prispevku konkretne v tomto foru mi prislo ponekud zbytecne upozornovat na "pravopisnou chybu" byt slusnym zpusobem. Vasi praci nezpochybnuji a vazim si vsech co pisi prinosne a hodnotne clanky nejen na tomto webu.

P.S.: Pokud se Vase myslenky alespon trochu tykaji sfer Enterprise(process control - administration)/Government/Defense. Rad si je prectu na svem mailu pokud mate zajem mi je poslat samozrejme. Z byvaleho oddeleni A.N.T.(Advanced Networking Technologies) nasi skupiny spolecnosti se stalo oddeleni pro vyvoj a nasazovani pokrocilych prumyslovych technologii. Proto hledame nove zajimave projekty a lidi schopne se uplatnit v teto sfere. Takze nejen pro Vas ale pro vsechny kdo toto ctou, pokud hledate potencialni uplatneni pro Vase zajimave myslenky zkuste to... muj mail prostrednictvim portalu je k dispozici.
Re: Tedy ponekud jinak... (Re: Je mi na zvraceni z toho co tu vidim...) 13.3.2006 22:16
Leoš Literák
Google mi našel jednoho Jakuba Jochce a jednu firmu Next Generation Technology Group, která se v Sacramentu zabývá prodejem Azbestu. Trefil jsem se?
Re: Tedy ponekud jinak... (Re: Je mi na zvraceni z toho co tu vidim...) 14.3.2006 10:04
Jakub Jochec
NeXTGeneratin Technology Group je skupina prevazne Ceskych a Nemeckych, ale take jedne anglicke a jedne Americke spolecnosti. Protoze se jedna o "capital trust" neni duvod jej prezentovat na internetu, ale v pripade ze to nekdy k necemu bude tak se tak stane.

Zminene oddeleni ma pod sebou ceska skupina Privatnet, ktera je jednim z vedoucich clenu NXG.

A na zminene skole sem nikdy nestudoval a vzhledem k jejim "kvalitam" to ani neplanuji. Udajne se jedna o meho pribuzeho, ktereho osobne neznam. Ale ma rodina je rozeseta nejen po cele zemi, ale i po celem svete takze se neni prilis cemu divit.
Kdo je Jakub Jochec 14.3.2006 13:27
Leoš Literák
Me by hlavne zajimalo, kdo jste. Abych vedel, nakolik vazne vas mam brat. Titulovat se Director honosne znejici firmy, to muze na webu kdekdo. Na internetu ale nejste k nalezeni. Vase firma se na nem take neprezentuje. Obchodni rejstrik nezna ani vas, ani Privatnet.
Re: Kdo je Jakub Jochec 14.3.2006 14:22
Jakub Jochec
Zvedavost se Vam neupre, ale to je obvykle v tomto oboru. Nicmene v tomto oboru je taky pomerne bezne umet si informace dohledat. Kdyby jste pohledl do rejstriku registrovanych obchodnich znacek zjistite komu patri znacka Privatnet ... je to spolecnost Marketing Collegium, vzdyt napriklad znacku Lexus take vyrabi Toyota Motors :-).
Re: Kdo je Jakub Jochec 14.3.2006 15:17
Leoš Literák
Na tuhle firmu jsem narazil, ale neslo mi dohromady, ze by mezinarodni konsorcium ceskych, nemeckych a americkych firem chtelo vytvaret bezdratovy internet v obcich okolo Prerova. ;-)
Re: Kdo je Jakub Jochec 14.3.2006 15:34
Jakub Jochec
Vazeny pane, Ja vazne nemam cas Vam donekonecna a dokola vysvetlovat provazanost a strukturu takovehoto seskupeni.

Tak jeste jednou a pokud mozno kratce a strucne: Privatnet je lokalni skupina malych a strednich firem, ktera se mimo jine zabyva stavbou metropolitnich siti v oblasti Prerovska. Ale daleko vyznamejsi je cinnost v sektoru Enterprise/Military/Government, pricemz z techto tri zatim velmi vyrazne dominuje Enterprise sektor.

Jine veci nez prave MAN systemy neni potrebne prezentovat, nemame tu potrebu, bohuzel taky dostatek lidskych zdroju ani duvod, kvalitnich lidskych zdroju je nedostatek a proto je nesmysl jimi apriori plytvat na pro nas tak nepodstatnou a bezvyznamnou zalezitost jako je tvorba oslnivych prezentaci zejmena v oborech, na ktere takoveto ptakoviny proste nemaji vliv, design a aktualnost stranek je dulezita pro firmy zabyvajici se spotrebni elektronikou nebo plysovymi hrackami, ne pro firmy, ktere vytvareji slozita a narocna prumyslova reseni, po kterych se rozhodne nikdo nebude apriori shanet na internetu. Tedy pochopitelne krome naprosteho zacatecnika, ktery o dane veci nema nejmensi povedomi. Pro hlubsi duvody by jste danou problematiku musel znat hloubeji coz tak ocividne neni.

Mezinarodnim konsorciem je relativne nedavno zformovana NeXTGeneration Technology Group ta zdruzuje zminovane spolecnosti vcetne skupiny Privatnet.
Re: Kdo je Jakub Jochec 14.3.2006 14:25
Jakub Jochec
A navic pokud Vas zajimaji blizsi informace o dane skupine a tento zajem neni ciste ze zvedavosti, tak mi laskave napiste email.
Re: Je mi na zvraceni z toho co tu vidim... 13.3.2006 23:23
Johann von Nepomuk
nevidim ve vasem prispevku zadne <sarkasmus tags> snad tedy krome toho 'Directora' a proto se pokusim odpovedet vecne.

Pan kolega se jednoduse nedokaze vyjadrit. To neznamena, ze je spatny clovek nebo ze ho ma Buh mene rad. Jenom to svedci o tom, ze pri komunikaci (napr. kdyz by chtel nekomu vysvetlit ty sve vize) s tim budou problemy. Kbyby pracoval u posunu, tak bych to nevidel tak zle, ale v oblasti programovani a zejmena konzultaci, ktera je bohuzel silne zavisla na verbalni interakci clenu je to velky problem.
Re: Je mi na zvraceni z toho co tu vidim... 13.3.2006 23:35
Pavel `Goldenfish' Kysilka

pojdme tedy k veci. asi si myslite, ze jsem neschopny komunikovat nebo si to zaridit. OK.

takze muj tym ci oddeleni by se melo casem skladat z:

1) navrhar a analytik
2) programatori - core
3) programatori/klidne externi
4) tvorba dokumentace, customizace
5) propagace a reklama
6) marketing/obchodnici
7) vedeni tymu + agenda

a do toho dosadite podle potreby dane pocty lidi. treba i proto, ze vim, ze moji nejsilnejsi strankou neni treba propagace a napriklad tvorba barevnych reklamnich prospektu. a vim, ze jine veci mi jdou lepe.

jste -li tak fundovany, tak racte napsat nejaky clanek, jak tvorit prezentace a jak se prezentovat. toto tu chybi. a __velmi__ .

nejake dotazy pane Nepomuk ?

skutecne je to velmi trapne tu porad rikat neco o projevu. jednou to staci. jsem vnimavy clovek.

doporucuji se podivat do zahranicnich konferenci, jak se tam lidi domlouvaji a snazi se domlouvat __lamanou anglictinou__.
bohuzel toto lidi u nas neumi. a taky je tam obcas dost cechu, kteri drive byli na portalech. nedivte se, ze to potom u nas podle toho vypada, kdyz nejsme schopni alespon trochu se snazit vubec komunikovat. az bude **alespon nejaka minimalni komunikace** , tak potom se muzeme bavit o jejim zkvalitnovani.

gf

Re: Je mi na zvraceni z toho co tu vidim... 14.3.2006 10:13
Jakub Jochec
ad. "Komunikace v Cechach": Tady lze jen souhlasit, problem znacne "praveke" komunikace neni jen problemem ceske Linuxove komunity, ale ceskych obcanu vseobecne. Byt budu asi povazovan za prehnaneho optimistu porad verim tomu ze aspon "healthy core" ceske linuxove komunity jsou inteligentni lide, kterym natolik zakladni vec jako je komunikace a zejmena ochota vecne a bez zbytecnych emoci diskutovat neni cizi, ba prave naopak.
Re: Je mi na zvraceni z toho co tu vidim... 14.3.2006 10:07
Jakub Jochec
Pane kolego, Uprimne sem od Vas cekal ze schladnete a budete reagovat ponekud diplomaticteji a ne stylem, ze pomerne uznavaneho programatora "posunete" na misto nekvalifikovaneho delnika.

KOMENTARZE
rozporuplna osobnost 12.3.2006 16:56 Johann von Nepomuk
|- Re: rozporuplna osobnost 12.3.2006 17:34 Pavel `Goldenfish' Kysilka
| L Re: rozporuplna osobnost 12.3.2006 22:13 JJindřich PPlešinger
|   |- Re: rozporuplna osobnost 13.3.2006 11:56 Honza
|   L Re: rozporuplna osobnost 13.3.2006 16:54 Pavel `Goldenfish' Kysilka
|- Re: rozporuplna osobnost 12.3.2006 22:37 Petr Zajíc
| L Re: rozporuplna osobnost 13.3.2006 23:10 Johann von Nepomuk
L Re: rozporuplna osobnost 12.3.2006 22:45 Petr Zajíc
  L Re: rozporuplna osobnost 13.3.2006 17:10 Pavel `Goldenfish' Kysilka
ad. PHP 13.3.2006 15:06 Pavel Holica
|- Re: ad. PHP 13.3.2006 16:54 Pavel Hanč
| |- Re: ad. PHP 13.3.2006 17:02 Aleš Hakl
| | L Re: ad. PHP 13.3.2006 17:36 MaReK Olšavský
| |   L Re: ad. PHP 13.3.2006 23:45 Aleš Hakl
| L Re: ad. PHP 13.3.2006 17:22 Pavel `Goldenfish' Kysilka
L Re: ad. PHP 13.3.2006 17:37 Pavel `Goldenfish' Kysilka
Je mi na zvraceni z toho co tu vidim... 13.3.2006 21:25 Jakub Jochec
  |- Re: Je mi na zvraceni z toho co tu vidim... 13.3.2006 21:34 Petr Zajíc
  | L Tedy ponekud jinak... (Re: Je mi na zvraceni z toho co tu vidim...) 13.3.2006 22:07 Jakub Jochec
  |   L Re: Tedy ponekud jinak... (Re: Je mi na zvraceni z toho co tu vidim...) 13.3.2006 22:16 Leoš Literák
  |     L Re: Tedy ponekud jinak... (Re: Je mi na zvraceni z toho co tu vidim...) 14.3.2006 10:04 Jakub Jochec
  |       L Kdo je Jakub Jochec 14.3.2006 13:27 Leoš Literák
  |         |- Re: Kdo je Jakub Jochec 14.3.2006 14:22 Jakub Jochec
  |         | L Re: Kdo je Jakub Jochec 14.3.2006 15:17 Leoš Literák
  |         |   L Re: Kdo je Jakub Jochec 14.3.2006 15:34 Jakub Jochec
  |         L Re: Kdo je Jakub Jochec 14.3.2006 14:25 Jakub Jochec
  L Re: Je mi na zvraceni z toho co tu vidim... 13.3.2006 23:23 Johann von Nepomuk
    |- Re: Je mi na zvraceni z toho co tu vidim... 13.3.2006 23:35 Pavel `Goldenfish' Kysilka
    | L Re: Je mi na zvraceni z toho co tu vidim... 14.3.2006 10:13 Jakub Jochec
    L Re: Je mi na zvraceni z toho co tu vidim... 14.3.2006 10:07 Jakub Jochec
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dopisywać komentarze.
> Szukanie oprogramowania
1. Pacman linux
Download: 4889x
2. FreeBSD
Download: 9078x
3. PCLinuxOS-2010
Download: 8573x
4. alcolix
Download: 10962x
5. Onebase Linux
Download: 9669x
6. Novell Linux Desktop
Download: 0x
7. KateOS
Download: 6255x

1. xinetd
Download: 2425x
2. RDGS
Download: 937x
3. spkg
Download: 4778x
4. LinPacker
Download: 9982x
5. VFU File Manager
Download: 3206x
6. LeftHand Mała Księgowość
Download: 7211x
7. MISU pyFotoResize
Download: 2821x
8. Lefthand CRM
Download: 3571x
9. MetadataExtractor
Download: 0x
10. RCP100
Download: 3133x
11. Predaj softveru
Download: 0x
12. MSH Free Autoresponder
Download: 0x
©Pavel Kysilka - 2003-2024 | mailatlinuxsoft.cz | Design: www.megadesign.cz