|
|
Java applet
|
27.6.2006 14:50
Rasto Rabatin
|
Dobrý deň,
chcel by som vytvoriť applet v ktorom by mohol užívateľ ovládať auto pomocou šípiek. Ako by mohol vyzerať subor auto.java. Viem, že použijem funkciu keyDown a podmienku if. Toto budú asi najhlavnejšie funkcie, ktoré môžem použiť, ale stále mi tam nejaké funkcie chýbajú. Aké ešte ďalšie funkcie by som mohol použiť? Ako by ten kód približne vyzeral?
Vopred ďakujem za odpoveď
Rasto |
|
|
|
|
Re: Java applet
|
30.6.2006 10:59
Rasto Rabatin
|
Do suboru auto.java som napisal tento kod>
import java.lang.*;
import java.applet.*;
import java.awt.Graphics;
import java.awt.Event;
import java.awt.Image;
import java.awt.*;
public class Auto extends java.applet.Applet
{
//Definujeme si premenne
int key;
int zrychlenie=1;
boolean pridavaj=true;
int y=100;
int x=50;
int rychlost=0;
Image auto=null;
public void init()
{
auto=getImage(getDocumentBase(), "auto.gif");
}
public boolean keyDown(Event evt, int key)
{
switch (key)
{
case Event.DOWN :
y=rychlost+y;
if (rychlost==20)
{
pridavaj=false;
}
else
{
rychlost=rychlost+zrychlenie;
pridavaj=true;
}
break;
case Event.UP :
y=y-rychlost;
break;
repaint();
}
}
public void paint(Graphics g)
{
g.drawImage(g,x,y,this);
}
}
Java nasla v mojom programe 1 chybu. Je to v riadku s kodom:
g.drawImage(g,x,y,this);
Aka tam moze byt chyba? Za odpoved Dakujem.
Pozn.Zatial som robil iba pohyb auticka dopredu a dozadu. Odbocovanie
som nerobil.
Rasto
|
|
|
Re: Java applet
|
30.6.2006 13:22
Aleš Hakl
|
Vykreslujete obsah grafickeho kontextu apletu do grafickeho kontextu appletu? Neni to trochu blbost?
Je, uz jen proto, ze Graphics nededi od Image. |
|
|
Re: Java applet
|
2.7.2006 08:08
Petr Zajíc
|
Přihlaš se do konference na java.cz. Tam bude mnohem větší šance, že Ti někdo poradí něco přesnějšího. |
|
|
Re: Java applet
|
9.7.2006 09:18
Rasto Rabatin
|
Prepisal som ten kod takto>
import java.lang.*;
import java.applet.*;
import java.awt.Graphics;
import java.awt.Event;
import java.awt.Image;
import java.awt.*;
public class Auto extends java.applet.Applet
{
//Definujeme si premenne
int key;
int zrychlenie=1;
boolean pridavaj=true;
int y=100;
int x=50;
int rychlost=0;
Image auto;
public void init()
{
auto=getImage(getDocumentBase(), "auto.gif");
}
public boolean keyDown(Event evt, int key)
{
switch (key)
{
case Event.DOWN :
y=rychlost+y;
if (rychlost==20)
{
pridavaj=false;
}
else
{
rychlost=rychlost+zrychlenie;
pridavaj=true;
}
break;
case Event.UP :
y=y-rychlost;
break;
}
}
public void paint(Graphics g)
{
g.drawImage(auto,x,y,this);
}
}
A teraz mi na3lo chybu v riadku so znakom:
}
Je to o 2 riadky nižšie od 2.riadku s break.
Ako mam upravit tuto chybu. |
|
|
Re: Java applet
|
9.7.2006 14:26
Aleš Hakl
|
Kdybyste kod odsazoval a chybova hlaseni cetl, tak na to treba prijdete. |
|
|
|
|
KOMENTARZE
|
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dopisywać komentarze.
|
|
Szukanie oprogramowania
|
©Pavel Kysilka - 2003-2024 |
maillinuxsoft.cz | Design:
www.megadesign.cz
|